پایگاه مضمار ؛ تشکیلات اسلامی

إنَّ الیومَ المضمار و غَداً السِّباق ؛ امروز روز تمرین و فردا روز مسابقه است. (خطبه ۲۸ نهج‌البلاغه)

پایگاه مضمار ؛ تشکیلات اسلامی

پایگاه مضمار با هدف تولید دانش و گفتمان سازی تشکیلات اسلامی از طریق ترویج فرهنگ کار تشکیلاتی، الگوسازی، نقد و تحلیل و همچنین رصد و پایش مجموعه های موجود آغاز به کار کرده است.

نام مضمار برگرفته از کلامِ « الا و انّ الیوم مضمار و غداٌ السباق» آگاه باشید امروز روز تمرین و آمادگى، و فردا روز مسابقه است‏‏، امیرمؤمنان برای این پایگاه انتخاب شد، باشد که گامی تمرینی در جهت فتح سنگرهای کلیدی جهان برداشته و برای ظهور اقامه کننده عدل آماده تر شویم.

پیام های کوتاه
بایگانی

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

به منظور مطالعه مطلب بر روی تصاویر کلیک کنید

گرفته شده از وبلاگ سراج

۰ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۰۱
پایگاه مضمار

یک دقیقه و بیست ثانیه اگر وقت دارید حتما این کلیپ را ببینید!...

کوتاه است اما بسیار با معنی...

 

 

دانلود کلیپ

 

 

۱۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۵۲
پایگاه مضمار

آیت الله جوادی آملی(دامت برکاته):

حداقل همّت یک دانشجوی دانشگاه یا طالب حوزوی این است که این درسی که می‌خواند استادانه به دیگری منتقل کند این کفِ درس خواندن است از این پایین‌تر اگر کسی درس خواند اتلاف عمر است. اگر کسی درس بخواند و نتواند مدرّس خوب باشد یقین بداند عمرش را تلف کرده است برای اینکه این علوم امانت‌های الهی است. اگر کسی از کتابی به کتاب دیگر رفت و نتوانست آن کتاب قبلی را به خوبی تدریس کند این مطمئن باشد عمر خود را تلف کرده است. 92/6/7

 

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۲۵
پایگاه مضمار

عالمی در میان مردم محبوبیت زیادی داشت، همه مسحور گفته هایش می شدند. همه، به جز اسحاق، که همیشه با تفسیرهای او مخالفت می کرد و اشتباهات او را به یادش می آورد. بقیه از اسحاق به خشم می آمدند، اما کاری از دستشان بر نمی آمد. وقتی استحاق از دنیا رفت فرد عالم بسیار نارحت و غمگین شد.

یکی پرسید: «چرا این قدر ناراحتید؟ او که همیشه از شما انتقاد می کرد!»

مرد عالم پاسخ داد: «من برای دوستی که اینک در بهشت است، ناراحت نیستم. من برای خودم ناراحتم. وقتی همه به من احترام می گذاشتند، او با من مبارزه می کرد و مجبور بودم پیشرفت کنم. حالا رفته، شاید از رشد باز بمانم.»

------------

افرادی از سازمان یا تشکیلاتتان که به صورت سازنده از شما انتقاد می کنند، نیروهای باارزشی هستند. آنها را از خود طرد نکنید. بلکه این قابلیت آنها را در جهت و مسیر رشد سازمان هدایت کنید و از فکر و توانایی تحلیل آنها، در بررسی مسائل تشکیلاتی و سازمانی استفاده کنید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۳ ، ۱۵:۰۱
پایگاه مضمار