پایگاه مضمار ؛ تشکیلات اسلامی

إنَّ الیومَ المضمار و غَداً السِّباق ؛ امروز روز تمرین و فردا روز مسابقه است. (خطبه ۲۸ نهج‌البلاغه)

پایگاه مضمار ؛ تشکیلات اسلامی

پایگاه مضمار با هدف تولید دانش و گفتمان سازی تشکیلات اسلامی از طریق ترویج فرهنگ کار تشکیلاتی، الگوسازی، نقد و تحلیل و همچنین رصد و پایش مجموعه های موجود آغاز به کار کرده است.

نام مضمار برگرفته از کلامِ « الا و انّ الیوم مضمار و غداٌ السباق» آگاه باشید امروز روز تمرین و آمادگى، و فردا روز مسابقه است‏‏، امیرمؤمنان برای این پایگاه انتخاب شد، باشد که گامی تمرینی در جهت فتح سنگرهای کلیدی جهان برداشته و برای ظهور اقامه کننده عدل آماده تر شویم.

پیام های کوتاه
بایگانی

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

سلام

دوستی بعد از اعلام نتایج انتخابات به بنده پیامکی ارسال کرد که گفتم خوبه برای شما مطرح کنم، اجمالا بگم که بنده درس تکلیف مداری و شناخت وظیفه از این پیام گرفتم. در پیام چنین آمده بود:

ما ازگفتمان انقلاب و مقاوت کوتاه نمی آییم؛

جهاد علمی و کار تشکیلاتی وظیفه امروزه ماست

کم من فئه قلیلا غلبت فئه کثیره

یا علی مدد

 

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۶
پایگاه مضمار

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نظافت، استاد و مدیر حوزه‌ی علمیه‌ی حضرت مهدی)عج) مشهد، در گفتاری به موضوع تقوای جمعی و نسبت آن با فعالیت سیاسی و اجتماعی پرداخته از این منظر موضوع تقوای جمعی و قبیلهگرایی سیاسی را واکاوی کرده است.

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، با انتشار گفتاری از حجت الاسلام نظافت برخی از الزمات این حضور جمعی و سیاسی را بازگو کرده است که در ادامه میخوانید:

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۰۲
پایگاه مضمار

یک حدیث خیلی سنگین و خطرناک از امام صادق علیه السلام دیدم که حیفم آمدم در این موقعیت که دیدیم بسیاری احساس تکلیف در خود احساس کرده و در صحنه انتخابات آمدند، برایتان نگذارم.

حدیث این است:

قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ علیه السلام: «مَلْعُونٌ‏ مَنْ‏ تَرَأَّسَ‏، مَلْعُونٌ مَنْ هَمَّ بِهَا، مَلْعُونٌ مَنْ حَدَّثَ بِهَا نَفْسَهُ»

امام صادق علیه السلام می فرمایند: کسی که ریاست را به خود ببندد، ملعون است؛ کسی که آن همت بگمراد، ملعون است؛ کسی که به فکر آن باشد ملعون است.

الکافی، ج2، ص298

تو خود حدیث مفصل بخوان ز این مجمل....

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۹۲ ، ۱۶:۴۸
پایگاه مضمار