پایگاه مضمار ؛ تشکیلات اسلامی

إنَّ الیومَ المضمار و غَداً السِّباق ؛ امروز روز تمرین و فردا روز مسابقه است. (خطبه ۲۸ نهج‌البلاغه)
دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۸ ب.ظ

الهی نامه تشکیلاتی

الهی! ساعات کاری، میدان تلاش است و نفوذ اداری عرصه اقدام و عمل. مبدا که این فرصت به تهدید بدل گردد و سستی و قصورم برای دیگران ضرب المثل گردد.

الهی! مدیر بی مسئولیت خائن است، و مسئول بی تعهد، خاسر. اگر کارم را تعطیل کنم خطاست و اگر بارم را بر دیگری تحمیل کنم، جفاست.

الهی! همکاران، یار و همکار منند، نه غلامان من؛ من نیز در پی خدمتم، نه قدرت و ثروت. مبادا که این خادم، نادم شود و بر همکاران، حاکم ظالم.

الهی! آنچه گفتم بهر رضای تو گفتم و راز خویش در دل نهفتم، توفیق ده که به فساد نیفتم.

آمین یارب العالمین



نوشته شده توسط پایگاه مضمار
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

پایگاه مضمار ؛ تشکیلات اسلامی

إنَّ الیومَ المضمار و غَداً السِّباق ؛ امروز روز تمرین و فردا روز مسابقه است. (خطبه ۲۸ نهج‌البلاغه)

پایگاه مضمار ؛ تشکیلات اسلامی

پایگاه مضمار با هدف تولید دانش و گفتمان سازی تشکیلات اسلامی از طریق ترویج فرهنگ کار تشکیلاتی، الگوسازی، نقد و تحلیل و همچنین رصد و پایش مجموعه های موجود آغاز به کار کرده است.

نام مضمار برگرفته از کلامِ « الا و انّ الیوم مضمار و غداٌ السباق» آگاه باشید امروز روز تمرین و آمادگى، و فردا روز مسابقه است‏‏، امیرمؤمنان برای این پایگاه انتخاب شد، باشد که گامی تمرینی در جهت فتح سنگرهای کلیدی جهان برداشته و برای ظهور اقامه کننده عدل آماده تر شویم.

پیام های کوتاه
بایگانی

الهی نامه تشکیلاتی

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۴۸ ب.ظ

الهی! ساعات کاری، میدان تلاش است و نفوذ اداری عرصه اقدام و عمل. مبدا که این فرصت به تهدید بدل گردد و سستی و قصورم برای دیگران ضرب المثل گردد.

الهی! مدیر بی مسئولیت خائن است، و مسئول بی تعهد، خاسر. اگر کارم را تعطیل کنم خطاست و اگر بارم را بر دیگری تحمیل کنم، جفاست.

الهی! همکاران، یار و همکار منند، نه غلامان من؛ من نیز در پی خدمتم، نه قدرت و ثروت. مبادا که این خادم، نادم شود و بر همکاران، حاکم ظالم.

الهی! آنچه گفتم بهر رضای تو گفتم و راز خویش در دل نهفتم، توفیق ده که به فساد نیفتم.

آمین یارب العالمین

نظرات  (۴)

۱۶ تیر ۹۳ ، ۱۷:۰۷ سراجا منیرا
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَ عَجِّل فَرَجَهُم
آمین
سلام. به طور کلی حزب خوبه؟ ما چند وقته برای تشکیل حزب میخوایم درخواست بدیم ولی مرددیم که کمکی میتونیم به کشور بکنیم یا خیر.
پاسخ:
سلام آقا کورش
شهید بهشتی ره صحبتی دارند که می گویند: تشکیلات برای معبد باید باشد نه معبود. فعالیت حزبی هم نمونه ای از کار تشکیلاتی است که با در نظر گرفتن این نکته بسیار ضروری و پیش برنده نظام مقدس جمهوری اسلامی می تواند باشد.
لذا تردید نکنید ولی در پیشبرد آن باید گام به گام با اهداف ناب اسلامی مطابقت داده شود
یا علی
التماس دعا
۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۷:۰۴ امیرحسین رعایی
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
عالی...
ممنونم برادر :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی