پایگاه مضمار ؛ تشکیلات اسلامی

إنَّ الیومَ المضمار و غَداً السِّباق ؛ امروز روز تمرین و فردا روز مسابقه است. (خطبه ۲۸ نهج‌البلاغه)
يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۱۷ ب.ظ

وصله داشتن کفش ولی امر مسلمین

به نازم به رهبرم که علی زمان است.


عبد اللّه بن عباس می گوید: موقع حرکت امام علیه السلام براى جنگ بصره (جمل) در «ذى قار» پیش حضرت رفتم دیدم کفش خود را وصله میزند. وقتى حضرت مرا دید فرمود: این کفش چقدر ارزش دارد؟ گفتم: قیمتى ندارد. امام علیه السلام فرمود بخدا سوگند این کفش کهنه در نظر من بیشتر از ریاست بر شما ارزش دارد مگر این که حقى را بر پاى دارم و یا باطلى را ریشه کن سازم.



عکس اول و دوم مربوط به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با اعضای مجلس خبرگان رهبری در تاریخ 15 اسفند 1392، عکس سوم دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تهران-23/10/1392 و عکس چهارم دیدار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی-19/9/1392 است

 



نوشته شده توسط پایگاه مضمار
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

پایگاه مضمار ؛ تشکیلات اسلامی

إنَّ الیومَ المضمار و غَداً السِّباق ؛ امروز روز تمرین و فردا روز مسابقه است. (خطبه ۲۸ نهج‌البلاغه)

پایگاه مضمار ؛ تشکیلات اسلامی

پایگاه مضمار با هدف تولید دانش و گفتمان سازی تشکیلات اسلامی از طریق ترویج فرهنگ کار تشکیلاتی، الگوسازی، نقد و تحلیل و همچنین رصد و پایش مجموعه های موجود آغاز به کار کرده است.

نام مضمار برگرفته از کلامِ « الا و انّ الیوم مضمار و غداٌ السباق» آگاه باشید امروز روز تمرین و آمادگى، و فردا روز مسابقه است‏‏، امیرمؤمنان برای این پایگاه انتخاب شد، باشد که گامی تمرینی در جهت فتح سنگرهای کلیدی جهان برداشته و برای ظهور اقامه کننده عدل آماده تر شویم.

پیام های کوتاه
بایگانی

وصله داشتن کفش ولی امر مسلمین

يكشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۱۷ ب.ظ

به نازم به رهبرم که علی زمان است.


عبد اللّه بن عباس می گوید: موقع حرکت امام علیه السلام براى جنگ بصره (جمل) در «ذى قار» پیش حضرت رفتم دیدم کفش خود را وصله میزند. وقتى حضرت مرا دید فرمود: این کفش چقدر ارزش دارد؟ گفتم: قیمتى ندارد. امام علیه السلام فرمود بخدا سوگند این کفش کهنه در نظر من بیشتر از ریاست بر شما ارزش دارد مگر این که حقى را بر پاى دارم و یا باطلى را ریشه کن سازم.



عکس اول و دوم مربوط به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با اعضای مجلس خبرگان رهبری در تاریخ 15 اسفند 1392، عکس سوم دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تهران-23/10/1392 و عکس چهارم دیدار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی-19/9/1392 است

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۸
پایگاه مضمار

نظرات  (۲)

سلام ...مرسی ازاینکه جواب منو دادین.ی دوست وبلاگی دارم که تازه کاره  امکان داره لینکش کنی وبهش سربزنی...اگه وبلاگشم مشکلی داشت بهش بگوhttp://efafkashan110.blogfa.com 
السلام علیک یا اباعبدالله
عیدتون فاطمی
سلامتی صاحب وبلاگ که در اردوی بازسازی سامرا به عراق رفته است
صلوات
پاسخ:
سلام مصطفی جان
بسیار ممنون
ان شا الله قسمت همه عاشقان اهل بیت بشود که سفری به سامرا داشته باشند به هر بهانه ای که شده جهادی یا زیارتی
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی